نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل مدل منظومه‌ای ایجاد کسب وکارهای نوپا و نوآور [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 95-111]
  • آقاجانی، حسنعلی مدل منظومه‌ای ایجاد کسب وکارهای نوپا و نوآور [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 95-111]
  • آقایی، نسیم بررسی تاثیر بهبود عملکرد رابطه برند از طریق مشارکت مشتری و ایجاد ارزش در رسانه‌های اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 45-62]

ا

  • ابراهیمی، عبدالحمید مدل‌سازی اثربخشی راهبردهای سرمایه‌گذاری در روابط مشتری در صنعت بانکداری با تاکید بر رابطه‌گرایی مشتری [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 199-216]
  • احمدوند، علی محمد ارزیابی پویای اثربخشی سیاست‌های توسعه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 175-198]
  • اردو، فاطمه خلاقیت سازمانی از دیدگاه دانشگاهیان [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 217-228]
  • اسحاقی، حسین تبیین الگوی بوروکراسی سازمان‌های دولتی ایران با تأکید بر کنترل فساد اداری [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 167-186]
  • اسدی خانقاه، شیرین تأثیر ظرفیت جذب دانش بر نوآوری استراتژیک با توجه به نقش تعدیل‌گری رقابت‎پذیری و انعطاف‌پذیری استراتژیک [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 189-212]
  • اسفیدانی، محمد رحیم شناسایی مفهوم، علل و پیامدهای فرهنگ نیروی فروش [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-18]
  • اعتمادیان، سجاد تحلیل تجربیات پدیدار شناسی بُعد تفکر استراتژیک [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 101-120]
  • اعظمی، محسن تحلیل ابعاد و مؤلفه‌های تجاری‌سازی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در بستر فن‌بازارها [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 141-154]
  • الحسینی المدرسی، سید مهدی واکاوی نقش استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌ای بیمه بر ادراک مشتری از کیفیت خدمات‌ و حق‌شناسی وی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 75-91]
  • امیدیان، مجتبی مدل‌سازی پویای بهینگی زنجیره تأمین صنعت برق کشور [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 205-227]
  • امینی، محمدتقی تحلیل تجربیات پدیدار شناسی بُعد تفکر استراتژیک [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 101-120]
  • اندایش، علی ارزیابی و اعتباریابی الگوی توسعه برنامه‌ریزی راهبردهای منابع انسانی ریسک‌محور [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 57-73]
  • انوشهء، مرتضی بررسی تاثیر بهبود عملکرد رابطه برند از طریق مشارکت مشتری و ایجاد ارزش در رسانه‌های اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 45-62]

ب

  • باستان، مهدی ارزیابی پویای اثربخشی سیاست‌های توسعه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 175-198]
  • باغفلکی، تابان ممیزی راهبردی نیروی کار ایران در نواحی کوچک [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 103-129]
  • باقری، مهدی ارائه الگوی پیاده‌سازی تجارت و سرمایه اجتماعی کسب‌وکارهای نوپا [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 221-236]
  • باقری قره بلاغ، هوشمند واکاوی نقش استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌ای بیمه بر ادراک مشتری از کیفیت خدمات‌ و حق‌شناسی وی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 75-91]
  • باقری قره بلاغ، هوشمند واکاوی عوامل و استراتژی‌های انعطاف‌پذیری بر عملکرد صادراتی و مزیت رقابتی شرکت‌های صنعتی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 155-169]
  • باورصاد، بلقیس تأثیر مسئولیت شرکت بر مشارکت زنجیره تأمین و عملکرد مالی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 187-204]
  • بدیع زاده، علی شناسایی و دسته‌بندی چالشهای حرکت استراتژیک محصول محوری به خدمات محوری در شرکت‌های تولیدکننده [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 139-159]
  • براخاص، حسین کاربرد استراتژی تمایز در ارتقای عملکرد کسب وکار باشگاه های ورزشی با تاکید بر بازاریابی صدا و مدیریت دانش مشتری [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 79-99]
  • بشیر خداپرستی، رامین واکاوی عوامل و استراتژی‌های انعطاف‌پذیری بر عملکرد صادراتی و مزیت رقابتی شرکت‌های صنعتی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 155-169]
  • بنار، نوشین کاربرد استراتژی تمایز در ارتقای عملکرد کسب وکار باشگاه های ورزشی با تاکید بر بازاریابی صدا و مدیریت دانش مشتری [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 79-99]
  • بهاری، آرمان شناسایی الگوی کاهش تلفات زمان تولید با ترسیم نقشه وضعیت آینده شرکت سازه‌های فلزی طاق بیست بیرجند [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 93-110]
  • بهبودی، محمد رضا ارزیابی پویای عملکرد ‌ شبیه‌سازی کارت امتیازی متوازن مراکز آموزش عالی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 187-220]
  • بهرامی، مجتبی شناسایی مفهوم، علل و پیامدهای فرهنگ نیروی فروش [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-18]
  • بهزادی، بهاره مدل راهبرد کسب‌وکار مبتنی بر عوامل زیرساختی و قابلیت‌های دانشی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 131-148]
  • بهنامیان، جواد تدوین استراتژی عملیات شرکت‌‏های صنایع غذایی در شرایط رکود تورمی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 39-56]
  • بهنیا، لیلا تأثیر قابلیت‌ها و راهبردهای زیست محیطی زنجیره تأمین سبز بر بهبود عملکردهای نیروگاه‌های حرارتی کشور [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 119-140]
  • بیات، روح الله تأثیر قابلیت‌ها و راهبردهای زیست محیطی زنجیره تأمین سبز بر بهبود عملکردهای نیروگاه‌های حرارتی کشور [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 119-140]

پ

  • پرچمی افرا، علی تدوین استراتژی عملیات شرکت‌‏های صنایع غذایی در شرایط رکود تورمی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 39-56]
  • پرهیزگار، محمد مهدی تحلیل تجربیات پدیدار شناسی بُعد تفکر استراتژیک [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 101-120]
  • پریشانی، علی ‌ الگوی اکتشافی ارتقای رابطه‌ دانشگاه با صنعت [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 1-20]
  • پور کیانی، مسعود الگوی خط‌مشی سازمانی عملکرد کارکنان مبتنی بر عدالت سازمانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 213-231]
  • پورمعصومی لنگرودی، سعید تراژدی منابع مشترک در استفاده از منابع آب‌های زیر زمینی در بخش کشاورزی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 77-98]
  • پیروزی باری، مهدی واکاوی عوامل و استراتژی‌های انعطاف‌پذیری بر عملکرد صادراتی و مزیت رقابتی شرکت‌های صنعتی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 155-169]

ت

  • ترابی، علی تحلیل راهبردی حوزه‌ی فناوری‌های عصبی در کشور [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 19-35]
  • تقی پور، ًصابر ارزش‌های فرهنگی فردی و سبک‌های مذاکره مطابق هوش فرهنگی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 171-186]

ج

  • جعفری، مصطفی طراحی راهبردی مدل مدیریت مشارکتی شهر [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 59-76]
  • جعفری نیا، سعید ارزیابی و اعتباریابی الگوی توسعه برنامه‌ریزی راهبردهای منابع انسانی ریسک‌محور [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 57-73]
  • جلالی، سید مهدی تبیین الگوی راهبردی برند سازی شهری در صنعت گردشگری [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 171-188]

ح

  • حاجی صفارکرمانی، ثنا ارائه الگو رضایت-اعتماد با تأکید بر هزینه تغییر در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 139-154]
  • حاجی غلام سریزدی، علی پویایی شوک تغییرات قیمت بنزین: سیاست تثبیت یا تغییر تدریجی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 19-39]
  • حاجی کریمی، عباسعلی ارائه الگو رضایت-اعتماد با تأکید بر هزینه تغییر در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 139-154]
  • حبیبی، روزبه بررسی نقش میانجی تمرکز بر استراتژی در تأثیر بلوغ سازمانی بر عملکرد سازمانی اداره امور مالیاتی استان البرز [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 161-174]
  • حسن پور، اکبر ارزیابی و اعتباریابی الگوی توسعه برنامه‌ریزی راهبردهای منابع انسانی ریسک‌محور [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 57-73]
  • حسن پور، حسین تحلیل راهبردی حوزه‌ی فناوری‌های عصبی در کشور [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 19-35]
  • حسن زاده ثمرین، تورج بررسی نقش میانجی تمرکز بر استراتژی در تأثیر بلوغ سازمانی بر عملکرد سازمانی اداره امور مالیاتی استان البرز [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 161-174]
  • حسینی، سیده مریم تأثیر جهت‌گیری یادگیری بر نوآوری استراتژیک در پرتو جو نوآورانه سازمانی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 81-93]
  • حقیقی کفاش، مهدی برندسازی استراتژیک [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 21-43]
  • حمیدی بیناباج، مژگان برندسازی استراتژیک [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 21-43]
  • حمیدی‌زاده، محمدرضا ارائه الگو رضایت-اعتماد با تأکید بر هزینه تغییر در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 139-154]
  • حمیدی‌زاده، محمدرضا مدل راهبرد کسب‌وکار مبتنی بر عوامل زیرساختی و قابلیت‌های دانشی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 131-148]
  • حیدریه، سید عبدالله مدل‌سازی پویای بهینگی زنجیره تأمین صنعت برق کشور [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 205-227]

خ

  • خاکستری، مرضیه ممیزی راهبردی نیروی کار ایران در نواحی کوچک [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 103-129]
  • خلیل‌نژاد، شهرام برندسازی استراتژیک [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 21-43]
  • خوشنویسی، مریم مدل راهبرد کسب‌وکار مبتنی بر عوامل زیرساختی و قابلیت‌های دانشی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 131-148]

د

  • دانشوردیلمی، محمدرضا تأثیر ظرفیت جذب دانش بر نوآوری استراتژیک با توجه به نقش تعدیل‌گری رقابت‎پذیری و انعطاف‌پذیری استراتژیک [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 189-212]

ذ

  • ذوالقدر، حمید ارائه چارچوب استراتژی گسترش بازار داخلی صنعت کفش [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 37-58]
  • ذوالقدر، علی ارائه چارچوب استراتژی گسترش بازار داخلی صنعت کفش [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 37-58]

ر

  • ربانی، رومینا تبیین الگوی راهبردی برند سازی شهری در صنعت گردشگری [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 171-188]
  • رجایی پور، سعید واکاوی جهانی‌سازی در نظام آموزش‌عالی ایران [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 149-166]
  • رحمتی، حسین رهبری دانش محور و تسهیم دانش [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 63-79]
  • رحیم پور، مهین مدل منظومه‌ای ایجاد کسب وکارهای نوپا و نوآور [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 95-111]
  • رحیمی، فرج اله تأثیر مسئولیت شرکت بر مشارکت زنجیره تأمین و عملکرد مالی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 187-204]
  • رحیمی پور، غلامرضا راهبردهای بهره‌گیری دانش آموختگان مشمول برتر مقیم در خارج از کشور با نگاهی به افق ۱۴۰۴ [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 145-170]
  • رستگار، عباسعلی شناسایی مفهوم، علل و پیامدهای فرهنگ نیروی فروش [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-18]
  • رسولی، رضا توسعه و تحول علم و فن‌آوری در یک سازمان دانش‌بنیان از منظر سرمایه فکری [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 41-58]

ز

  • زارع، شهرام مدل‌سازی اثربخشی راهبردهای سرمایه‌گذاری در روابط مشتری در صنعت بانکداری با تاکید بر رابطه‌گرایی مشتری [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 199-216]
  • زارعی متین، حسن چارچوب پیاده‌سازی کنترل استراتژیک منابع انسانی در شرکت مادر [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 15-38]
  • زاهدی، محمدرضا توسعه و تحول علم و فن‌آوری در یک سازمان دانش‌بنیان از منظر سرمایه فکری [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 41-58]

س

  • سالار، جمشید تحلیل تجربیات پدیدار شناسی بُعد تفکر استراتژیک [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 101-120]
  • سپهوند، رضا ارزش‌های فرهنگی فردی و سبک‌های مذاکره مطابق هوش فرهنگی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 171-186]
  • سعیدنیا، حمیدرضا شناسایی و دسته‌بندی چالشهای حرکت استراتژیک محصول محوری به خدمات محوری در شرکت‌های تولیدکننده [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 139-159]
  • سفیدگر، سرور بهبود ساختار و فرآیندهای مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی مهارت‌ها و شایستگی‌ها در نظام آموزش فنی، حرفه‌ای و مهارتی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-14]
  • سلاجقه، سنجر الگوی خط‌مشی سازمانی عملکرد کارکنان مبتنی بر عدالت سازمانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 213-231]
  • سیدجوادین، سیدرضا شناسایی مفهوم، علل و پیامدهای فرهنگ نیروی فروش [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-18]

ش

  • شباک، اشکان ممیزی راهبردی نیروی کار ایران در نواحی کوچک [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 103-129]
  • شیرزاد، زینب واکاوی جهانی‌سازی در نظام آموزش‌عالی ایران [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 149-166]

ص

  • صابری، سوگند بررسی نقش میانجی تمرکز بر استراتژی در تأثیر بلوغ سازمانی بر عملکرد سازمانی اداره امور مالیاتی استان البرز [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 161-174]
  • صادقی، علی تبیین الگوی بوروکراسی سازمان‌های دولتی ایران با تأکید بر کنترل فساد اداری [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 167-186]

ط

  • طاهر پور کلانتری، حبیب الله تأثیر جهت‌گیری یادگیری بر نوآوری استراتژیک در پرتو جو نوآورانه سازمانی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 81-93]
  • طهماسبی، داریوش ارائه چارچوب استراتژی گسترش بازار داخلی صنعت کفش [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 37-58]
  • طهماسبی، داریوش تحلیل نقش قابلیت‌های مدیریتی و عملیاتی استراتژی دیجیتال و فرهنگ دیجیتال بر بهره‌وری [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 59-77]
  • طیبی ابوالحسنی، سیدامیرحسین تأثیر ظرفیت جذب دانش بر نوآوری استراتژیک با توجه به نقش تعدیل‌گری رقابت‎پذیری و انعطاف‌پذیری استراتژیک [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 189-212]

ع

  • عابدینی، علی تحلیل نقش قابلیت‌های مدیریتی و عملیاتی استراتژی دیجیتال و فرهنگ دیجیتال بر بهره‌وری [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 59-77]
  • عاشقی اسکوئی، هوشنگ مدلی برای کسب مزیت رقابتی پایدار سبز در صنعت سیمان [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 111-137]
  • عالی، صمد مدل‌سازی اثربخشی راهبردهای سرمایه‌گذاری در روابط مشتری در صنعت بانکداری با تاکید بر رابطه‌گرایی مشتری [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 199-216]
  • عبدالهی، بیژن ارزیابی و اعتباریابی الگوی توسعه برنامه‌ریزی راهبردهای منابع انسانی ریسک‌محور [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 57-73]
  • عرب زاده، الهه خلاقیت سازمانی از دیدگاه دانشگاهیان [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 217-228]
  • عزتی، نوید رهبری دانش محور و تسهیم دانش [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 63-79]
  • عزیزی، لیلا ارزیابی پویای اثربخشی سیاست‌های توسعه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 175-198]
  • علئی، نسترن چارچوب پیاده‌سازی کنترل استراتژیک منابع انسانی در شرکت مادر [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 15-38]
  • علی احمدی، علی رضا بهبود ساختار و فرآیندهای مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی مهارت‌ها و شایستگی‌ها در نظام آموزش فنی، حرفه‌ای و مهارتی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-14]
  • علی احمدی جشفقانی، حسین بهبود ساختار و فرآیندهای مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی مهارت‌ها و شایستگی‌ها در نظام آموزش فنی، حرفه‌ای و مهارتی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-14]
  • علیدوست، احسان شناسایی الگوی کاهش تلفات زمان تولید با ترسیم نقشه وضعیت آینده شرکت سازه‌های فلزی طاق بیست بیرجند [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 93-110]
  • عیوضی نژاد، سلمان ‌ الگوی اکتشافی ارتقای رابطه‌ دانشگاه با صنعت [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 1-20]

غ

  • غفورنیا، محمد راهبرد توانمندسازی سازمانی برنامه‌های بهبود خدمات [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 99-117]
  • غفورنیا، محمد ارزیابی پویای عملکرد ‌ شبیه‌سازی کارت امتیازی متوازن مراکز آموزش عالی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 187-220]

ف

  • فتحی، محمد رضا بررسی تاثیر بهبود عملکرد رابطه برند از طریق مشارکت مشتری و ایجاد ارزش در رسانه‌های اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 45-62]
  • فرهنگی، علی اکبر شناسایی مفهوم، علل و پیامدهای فرهنگ نیروی فروش [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-18]
  • فیروزان سرنقی، توحید تحلیل نقش قابلیت‌های مدیریتی و عملیاتی استراتژی دیجیتال و فرهنگ دیجیتال بر بهره‌وری [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 59-77]

ق

  • قاسمی، فریدون توسعه و تحول علم و فن‌آوری در یک سازمان دانش‌بنیان از منظر سرمایه فکری [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 41-58]
  • قربان‌زاده، طاهره مدلی برای کسب مزیت رقابتی پایدار سبز در صنعت سیمان [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 111-137]
  • قره‌چه، منیژه ‌ الگوی اکتشافی ارتقای رابطه‌ دانشگاه با صنعت [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 1-20]
  • قلیچ لی، بهروز رهبری دانش محور و تسهیم دانش [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 63-79]
  • قویدل جنبه سرایی، شریفه ارزیابی پویای عملکرد ‌ شبیه‌سازی کارت امتیازی متوازن مراکز آموزش عالی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 187-220]

ک

  • کازرونی، حنیف تحلیل راهبردی حوزه‌ی فناوری‌های عصبی در کشور [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 19-35]
  • کاظمی نیا، علی راهبردهای بهره‌گیری دانش آموختگان مشمول برتر مقیم در خارج از کشور با نگاهی به افق ۱۴۰۴ [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 145-170]
  • کریمی علویجه، محمد رضا برندسازی استراتژیک [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 21-43]

م

  • محبی، سراج الدین ارائه الگوی پیاده‌سازی تجارت و سرمایه اجتماعی کسب‌وکارهای نوپا [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 221-236]
  • محمدخانی غیاثوند، حسین شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های کلان حکمرانی نوآوری [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 113-138]
  • محمدعلیها، محمدرضا شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های کلان حکمرانی نوآوری [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 113-138]
  • مصباحی جهرمی، نگارالسادات ارائه الگوی پیاده‌سازی تجارت و سرمایه اجتماعی کسب‌وکارهای نوپا [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 221-236]
  • مصلحی، مهدی الگوی خط‌مشی سازمانی عملکرد کارکنان مبتنی بر عدالت سازمانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 213-231]
  • معین فر، شیما تأثیر مسئولیت شرکت بر مشارکت زنجیره تأمین و عملکرد مالی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 187-204]
  • مفاخری، خدیجه شناسایی و دسته‌بندی چالشهای حرکت استراتژیک محصول محوری به خدمات محوری در شرکت‌های تولیدکننده [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 139-159]
  • مقدم زاده، علی چارچوب پیاده‌سازی کنترل استراتژیک منابع انسانی در شرکت مادر [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 15-38]
  • مقدم زاده، نجمه واکاوی نقش استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌ای بیمه بر ادراک مشتری از کیفیت خدمات‌ و حق‌شناسی وی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 75-91]
  • مقدم منش، مهدی تراژدی منابع مشترک در استفاده از منابع آب‌های زیر زمینی در بخش کشاورزی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 77-98]
  • منصوری، حسین راهبرد توانمندسازی سازمانی برنامه‌های بهبود خدمات [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 99-117]
  • منوچهری، عباس تبیین الگوی بوروکراسی سازمان‌های دولتی ایران با تأکید بر کنترل فساد اداری [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 167-186]
  • مهرام، بهروز واکاوی جهانی‌سازی در نظام آموزش‌عالی ایران [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 149-166]
  • مهرانی، هرمز ارائه الگو رضایت-اعتماد با تأکید بر هزینه تغییر در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 139-154]
  • مهرمنش، حسن تبیین الگوی راهبردی برند سازی شهری در صنعت گردشگری [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 171-188]
  • مولائی، اصغر واکاوی اصول و راهبردهای تحقق شهر ایرانی - اسلامی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 1-18]
  • میرابی، وحید رضا مدل‌سازی اثربخشی راهبردهای سرمایه‌گذاری در روابط مشتری در صنعت بانکداری با تاکید بر رابطه‌گرایی مشتری [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 199-216]
  • میرابی، وحیدرضا ارائه الگوی پیاده‌سازی تجارت و سرمایه اجتماعی کسب‌وکارهای نوپا [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 221-236]
  • میرزایی، نقی ‌ الگوی اکتشافی ارتقای رابطه‌ دانشگاه با صنعت [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 1-20]

ن

  • نرگسیان، عباس تبیین الگوی بوروکراسی سازمان‌های دولتی ایران با تأکید بر کنترل فساد اداری [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 167-186]
  • نصراللهی، مهدی بررسی تاثیر بهبود عملکرد رابطه برند از طریق مشارکت مشتری و ایجاد ارزش در رسانه‌های اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 45-62]

و

  • وکیل الرعایا، یونس مدل‌سازی پویای بهینگی زنجیره تأمین صنعت برق کشور [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 205-227]

ه

  • همتی نژاد، مهرعلی کاربرد استراتژی تمایز در ارتقای عملکرد کسب وکار باشگاه های ورزشی با تاکید بر بازاریابی صدا و مدیریت دانش مشتری [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 79-99]

ی

  • یحیی زاده فر، محمود مدل منظومه‌ای ایجاد کسب وکارهای نوپا و نوآور [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 95-111]
  • یزدانی، حمیدرضا چارچوب پیاده‌سازی کنترل استراتژیک منابع انسانی در شرکت مادر [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 15-38]